05 lutego, 2013

Ciastkowy naszyjnik

 Jeszcze nie domontowałam łańcuszka, ale jutro się tym zajmę :).
Chyba  mi wyszło to czekaladowe ciastko :D
Wykonane z masy qnszt.

Nominowana do Liebster Award zostałam  kilka razy (przepraszam wszystkim  za to ,że nie napisałam odpowiedzi:( Ale tym razem mam trochę czasu, bo ferie więc odpowiadam ;























Pytania:

1 Jakie sklepy z ubraniami najbardziej lubisz ?
2 Koty czy psy ?
3 Jakie kwiatki lubisz ?
4 Twój ulubiony aktor ?
5 Twoja ulubiona aktorka ?
6 Jakiej muzyki słuchasz ?
7 Czy masz rodzeństwo ?
8 Truskawki czy czekolada ?
9 Jaki jest twój ulubiony smak lodów ? 
10 Jaka jest twoja ulubiona książka ?
11 Wolisz telefony dotykowe czy z klawiszami ?

Odpowiedzi:
1.Jakoś się w to bardzo nie zagłębiam , 
chodzę po galeriach jak i zarówno osiedlowych sklepach, 
a to co mi sie spodoba kupuje:D
2.Koty-dlaczego?Strasznie boję sie psów.
Szkoda ,że nie ma nic o innych zwierzakach:( 
Jestem zapaloną akwarystką i kocham patrzec na moje małe
 krewetki akwariowe 0.0
3.Konwalie:)
4.5.Nie mam
6.Nie mam konkretnego wyznacznika-toleruje prawie każdy gatunek
7.Tak , młodszą siostrę
8.Truskawki w czekoladzie:P Nie umiem wybrac kocham 
wszystko co słodkie. 
9.Pistacjowe
10.Nie mam jednej jedynej uwielbiam fantasty oraz komiksy
11.Dotykowe
Kogo nominuje?Każdego kto pozostwawi komentaż:3

3 komentarze :

  1. Oo , bardzo fajny ten naszyjnik ! Najlepsze to chyba to ciastko po środku :) moze zrobie ten award z odp. Video. :D zapro do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. ciastka aż się proszą, żeby je zjeść:D fajnie ci wyszły, tylko szkoda, że nie jadalne, albo nawet lepiej, bo by ich pewnie juz nie było:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa :)